:: Doakan Keselamatan Mereka ::

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih..

 Satu demi satu hal hangat terjadi sekarang ni.Tapi yang paling menyentuh jiwa saya waktu ni adalah berkenaan student-student serta rakyat Malaysia yang berada di Mesir.Kita disogokkan dengan berita di akhbar mahupun di televisyen yang baik-baik ataupun tidak berapa teruk keadaan di sana..Tapi anda semua boleh lihat di sini dan di blog Saudara AriffShah mengenai keadaan sebenar yang terjadi.


Kalau nak kata berita tidak benar ataupun fitnah semata-mata,wallahualam namun saya khuatir ini adalah perkara sebenar yang terjadi di sana.


:: Kredit to AriffShah.com ::


Untuk itu, saya seru rakan-rakan sekalian yang membaca agar mengirim titipan doa buat seluruh warga Malaysia yang masih berada di sana..Dan beberapa minit lepas, saya dapat tau ada khabar gembira 


:: Kredit to the above page at FB ::



Semoga yang lain-lain yang masih belum pulang bertahan dan bersabar menempuh rintangan dan buat keluarga, saudara-mara serta sahabat handai yang masih mempunyai kenalan di seberang sana sabar dan tabah menanti kepulangan insan-insan ini..


Saya memang tak mampu nak menolong namun doa tak putus saya harapkan agar semua Warga Malaysia yang di sana dipelihara Allah SWT..Kawan-kawan yang membaca tolong sebar-sebarkan berita ini ya?
Atau anda boleh ke FB dan join http://www.facebook.com/pages/Selamatkan-pelajar-dan-rakyat-Malaysia-di-Mesir untuk mengetahui keadaan sebenar dan selanjutnya.


Untuk Saudara Ariff Shah dan Saudari Nuvul Nadiva Dizavch  semoga jasa baik kalian menyebarkan berita ini dibalas tuhan. Saya cuma salah seorang yang mengikuti dan turut sama menyebarkan berita ini..

 
Jazzakallah Huhairon ya sahabat :)